І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
Щоб тих голосувальників з падлючої Ради барлог... стонадцять разів, не знімаючи доспіхів. Ненавиджу уродів.
Нічого - блискавкою туди вже било. Перун розбереться, де свій, де чужий. А ми - допоможемо.
І треба ж мені було розхворітись якраз на акцію протесту...

Схаменіться! Будьте люди,
Бо лихо вам буде!
Розкуються незабаром
Заковані люди.
Настане суд, заговорять
І Дніпро і гори!
І потече сторіками
Кров у синє море
Дітей ваших... І не буде
Кому помагати:
Одцурається брат брата
І дитини мати.
І дим хмарою заступить
Сонце перед вами,
І навіки прокленетесь
Своїми синами! (с)




@музыка: нема

@настроение: Подивився телевізор. Вік би цього не бачити

@темы: білочки

Комментарии
07.06.2012 в 21:23

nolofinve,
Неприятно слушать, когда народ звереет из-за этой темы. Вашу мову ещё понимать можно (сегодня читала "Астальдо" в оригинале), а вот когда наши местные так же кричат, желая только розни, но не пропаганды казахского...Брр!
07.06.2012 в 21:44

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
Alassien, да у нас проблемы - дебилы из ВР протащили таки закон о втором государственном. Фактически - это возвращение к временам Союза, и убийство украинского языка. Тут озвереешь, ага...
И это при условии, что языковая свобода в Украине никогда и никем не нарушалась.

Но лучше о приятном - как "Астальдо", нравится?))
07.06.2012 в 22:04

"Удивительно, сколько всего случается, если вести дневник каждый день; а если пропустишь месяц, кажется, не было ничего, о чем стоит писать." О. Дуглас
nolofinve, протащили таки закон о втором государственном. :facepalm3: Вибач мені - але перш ніж говорити все ж таки почитай власне законопроект. Українська за ним - єдина державна мова. З росйської знімається статус мови міжнародного спілкування, вона визначається регіональною мовою або мовою меншин - що вже і так є за Хартиєю, яка є міжнародним документом і у будь-якому разі буде вищою за українське законодавство про мови. Так, законопроект має недоліки, і у тому числі серьозні недоліки - але для розуміння їх необхідно хоча б час від часу звертатись до першоджерел. Нажаль, политики України жваво приступили до передвиборчої боротьби, використовуючи у тому числі мовне питання, і не соромлячись прямо брехати з цього приводу... Тому замість виправлення недолікив і створення належних умов існування української мови в Україні - просто відбувається чергове загострення...
07.06.2012 в 22:08

Stark im Recht
nolofinve,
а это лицо в синем кого изображает? разлагающегося римского патриция?
07.06.2012 в 22:28

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
Неназванный,М-м, цей законопроект - як казка про лисичку) Спершу хвостик на лавку, потім лапку, а потім і сама лягла )) В принципі - фактично він узаконив російську як другу державну (регіональну) в тих областях, де підтримка українській мові потрібна найперше. В чому і капость означеного законопроекту - друга державна або ж регіональна мова на місцях.

wendellin, Это иллюстрация к "Энеиде" Котляревського. Турн - разлагающийся патриций - получает свое от Энея, (Еней був парубок моторний і хлопець хоч куди козак)):gigi:
07.06.2012 в 22:32

rebellions are built on hate
Таки да я настаиваю на том, чтоб для окрестностей Мост-Сити центра города Днепропетровска признали иврит и идиш квартальными языками!
07.06.2012 в 22:41

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
Melwyn, Не, а я чего требую от имени всех, кто проставил в переписи национальность "эльф")) Чтобы на острове Хортица признали главным языком региона балки Генералка - квэнья, а балки Молодняга - синдарин.
Но это ж орки, засранцы, тоже потребуют языковых прав :gigi:
07.06.2012 в 22:43

"Удивительно, сколько всего случается, если вести дневник каждый день; а если пропустишь месяц, кажется, не было ничего, о чем стоит писать." О. Дуглас
nolofinve, фактично він узаконив російську як другу державну (регіональну) в тих областях, де підтримка українській мові потрібна найперше. Вибач, але ти помиляєшься. Таке положення було і є закріпленим у Європейська хартії регіональних мов або мов меншин , що ратифікована Законом України Про ратифікацію Європейської хартії регіональних мов або мов меншин у 2003 році. Тобто у цьому сенсі - нічого не змінилося.

А щодо підтримки і розвитку української мови - так, я згоден, і вважаю, що саме підтримкою і розвитком української мови потрібно займатись, а не галасом і протестами проти законопроекту, який ніхто не читав. Чому б не відкрити в України безоплатні курси української мови? В мене дружина, етнічна українка (на відміну від мене) розмовляє українською значно гірше за мене, в основному - суржик. Я колись самотужки вивчав українську - у Києві немає і навіть зараз загальнодоступних безоплатних курсів української... :nope:
07.06.2012 в 22:55

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
Неназванный, Справа у тому, що ця Хартія регіональних мов лежала мертвим грузом, і ніхто її не виконував . Але тепер за її виконанням будуть стежити в законодавчому порядку. Звісно я згоден, що все це передвиборне шоу - однак наслідки можуть бути непередбачуваними.
Щодо курсів - це добра ідея, але питання, хто їх відкриватиме? Уряд Януковича? Такі речі повинні фінансуватися державою.
07.06.2012 в 23:13

Stark im Recht
nolofinve, Это иллюстрация к "Энеиде" Котляревського. Турн - разлагающийся патриций - получает свое от Энея, (Еней був парубок моторний і хлопець хоч куди козак)):gigi:

:))) это прекрасно :)
я помню, как то несколько лет назад показывали какого то украинского начальника средней руки, вступавшего в должность. Присяга его начиналась так: "Я, такой то, на Библии Украины, клянусь..." :)
07.06.2012 в 23:13

"Удивительно, сколько всего случается, если вести дневник каждый день; а если пропустишь месяц, кажется, не было ничего, о чем стоит писать." О. Дуглас
nolofinve, Такі речі повинні фінансуватися державою. Чому? :nope: Ні, зрозуміло, що було б варто, щоб цим займалась держава. Але якщо держава не займається - чому б цим не зайнятись опозиційним політичним силам? "Сводобівці" щось намагаються робити - але я чую лише від власне "свободівців" про зайняття-курси, але в реальності не бачу.

Щодо того, що Хартія не виконувалась - то чому ти вирішив, що цей закон буде виконуватись? :nope: Адже за виконанням Хартії так само правоохоронні органи повинні стежити.

Щодо статусу російської мови за чинним Законом УРСР "Про мови в УРСР", то на відміну від регіонального статусу, передбаченому законопроектом, зараз російська має статус мови міжнародного спілкування, і взагалі може замінювати українську:

Стаття 3. Мови інших національностей в Українській РСР

Українська РСР створює необхідні умови для розвитку і використання мов інших національностей в республіці.
В роботі державних, партійних, громадських органів, підприємств, установ і організацій, розташованих у місцях
проживання більшості громадян інших національностей (міста, райони, сільські і селищні Ради, сільські населені пункти, їх
сукупність), можуть використовуватись поряд з українською і їхні національні мови.
У разі, коли громадяни іншої національності, що становлять більшість населення зазначених адміністративно-територіальних
одиниць, населених пунктів, не володіють в належному обсязі національною мовою або коли в межах цих
адміністративно-територіальних одиниць, населених пунктів компактно проживає кілька національностей, жодна з яких не
становить більшості населення даної місцевості, в роботі названих органів і організацій може використовуватись українська мова або мова, прийнята для всього населення.

Стаття 4. Мови міжнаціонального спілкування

Мовами міжнаціонального спілкування в Українській РСР є українська, російська та інші мови.
Українська РСР забезпечує вільне користування російською мовою як мовою міжнаціонального спілкування народів Союзу РСР.

Стаття 5. Право громадян користуватися будь-якою мовою

Громадянам Української РСР гарантується право користуватися своєю національною мовою або будь-якою іншою мовою.
Громадянин вправі звертатися до державних, партійних, громадських органів, підприємств, установ і організацій
українською чи іншою мовою їх роботи, російською мовою або мовою, прийнятою для сторін.
Відмова службової особи прийняти і розглянути звернення громадянина з посиланням на незнання мови його звернення тягне за
собою відповідальність за чинним законодавством.
Рішення по суті звернення оформляється українською мовою чи іншою мовою роботи органу або організації, до якої звернувся
громадянин. За бажанням громадянина таке рішення може бути видане йому в перекладі російською мовою.


Таким чином звертаю увагу ще раз, що зазначений законопроект фактично знижує статус російської мови в Україні. Так, він недосконалий, хоча порівняно з іншими законопроектами про мови, які я вивчав, які реєструвались у попередніх скликаннях, принаймні створений більш-менш юридично грамотно. І знову ж таки звертаю увагу, що незважаючи на певні проблеми законопроекту він не знищує українську!
07.06.2012 в 23:30

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
wendellin, Это наши умники могут такое сказануть, охотно верю))
Да - а пародия Котляревского великолепна. Вот тут я по ней мультик нарыл, там и без знания языка можно умереть со смеху - nolofinve-zp.diary.ru/p177395686.htm
07.06.2012 в 23:38

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
Неназванный, Але ж тут заковика ось у чому - нашим регіоналам зовсім непотрібно вводити, наприклад, насильно російську як другу державну в західних областях. Вони їх давно списали - Польші подарувати, або ще кому. А от тут, у нас - піде крутитись колесо: референдуми про перехід шкіл на російськомовну освіту, ясна річ за "бажанням батьків", те саме буде з дитячими садочками. А в перспективі - зараз в Росії відкрилося "представництво Донецько-Криворозької республіки" Котре видає пашпорти в першу чергу уродженцям - ось послухайте перелік областей: Донецька, Луганська, Харківська, Дніпропетровська, Запорізька, Херсонська... Я розумію, що це клоуни, однак і клоуни бувають небезпечні, як казав Ст. Кінг.
07.06.2012 в 23:57

"Удивительно, сколько всего случается, если вести дневник каждый день; а если пропустишь месяц, кажется, не было ничего, о чем стоит писать." О. Дуглас
nolofinve, Буває, з цим не сперечаюсь. Але знову ж таки звертаю увагу - закон тут ні до чого, чинне законодавство все це містить. Боротись потрібно з владою, а не з мовою... І боротись серьозно, а не тільки галасом і набранням політичних очок перед виборами - необхідно не тільки витрачати час на протести, а ще й витрачати сили на обмірковування ситуації і своїх дій. Думати треба!
08.06.2012 в 00:00

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
Неназванный, Так головний прикол в тому, що з мовою - будь якою - ніхто не бореться, окрім придурка Колесніченка і ко. Ось їм захотілося перед виборами підняти свої... рейтинги, і вони почали чудити. Але якщо ця дурь буде закріплена законодавчо, то ризик прокинутись в Донецько-Криворозькій республіці буде доволі великим.
08.06.2012 в 00:35

"Удивительно, сколько всего случается, если вести дневник каждый день; а если пропустишь месяц, кажется, не было ничего, о чем стоит писать." О. Дуглас
nolofinve, Українську мову намагалися знищіти значно біль могутні сили, підтримані великою і міцною імперією. Не вийшло - вона навіть зміцнилася під тиском. :nope: Розваливши навіть дві імперії... Тому що не мовою це визначається, а людьми. Я вірю у людей. :nope: Навіть зараз...
08.06.2012 в 00:38

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
Неназванный, вірити в людей - це добре)) Однак - щось на душі дуже неспокійно)
08.06.2012 в 06:49

nolofinve,
убийство украинского языка.

А что мешает развивать и поддерживать эти языки параллельно, мотивируя на применение украинского методами пряника, а не принуждения? При агрессивном поведении "титульной нации" многие могут отвращаться от украинского из одного чувства противоречия.
Опять же: курсы есть, учебники есть? Литература научная, техническая, художественная в количестве? Оперативные переводы новинок на украинский? Или - только такое вот возмущение без серьёзной базы?

как "Астальдо",

Хорошо. Жаль только, повесть сия русскоязычному фэндому недоступна. Моих знаний не хватит, чтобы ее качественно перевести.

Понравилась фраза "Лутиэнь зачаровала Моргота танком" (это прелестно, если не знать, что такое "танок" :) )
08.06.2012 в 09:47

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
Alassien, читать дальше

Да-а - представляю себе: подьезжает танк, из него высовывается прекрасная дева в шлеме и командует:
- Берен, заряжай!
03.07.2012 в 00:00

Catilinarische Existenz
И опять же обидно, что имея вот такую полную свободу (да - агрессивное поведение титульной нации проявляется крайне редко, и то если уже совсем достанут) эти господа смеют нам указывать, какой язык должен употребляться в нашей стране в качестве государственного и регионального.

Имеют полное право. При таком количестве русскоязычного населения должно быть два государственных. А в Европе, в которую Украина так необдуманно застремилась, и того строже - второй (третий, четвёртый, пятый...) государственные языки вводятся и при куда меньшем проценте тех, для кого эти языки родные.

Донецко-Криворожская республика - тоже правильно. Если бы я всё ещё жила на Украине, сдыхаться западенцев было бы моей мечтой. Только не надо звать нормальные земли Донецко-Криворожской республикой, они и есть Украина.
03.07.2012 в 01:06

rebellions are built on hate
Если бы я всё ещё жила на Украине,
уезжайте от нас еще
03.07.2012 в 02:02

Catilinarische Existenz
_Ещё_ уехать нельзя, недружище, это можно сделать лишь однажды, если, конечно, не возвращаться. Из-за такого вот непонимания вами элементарных вещей, вашего невладения простейшей логикой мы и мечтаем подарить вас уже пшекам, вашим братьям по разуму. Обсудите с ними Голодомор и Катынь, плодотворно. А мы уж чем-нибудь другим займёмся - жизнью, например.
03.07.2012 в 07:49

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
Nadia Yar, Сейчас большинство украинцев активно мечтает сдыхаться пророссийских властей, ага)
Да, и надо подсчитать на досуге сколько в России украинцев и требовать второй государственный язык и украинских школ в Москве и Самаре))
03.07.2012 в 08:46

rebellions are built on hate
Nadia Yar, я смотрю вы по вниманию фофудьи соскучились. Помнится, ржали над вами неоднократно, и в гости на жж ходили.
ну да, она ж на дайря не ходит.
03.07.2012 в 10:12

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
Melwyn, о да, доколе?)))
Младший брат Ваня Брагинский смотрит на нас и порицает за неуважение к его великоимперским комплексам.)))
04.07.2012 в 04:50

Catilinarische Existenz
Melwyn, :sliv: :gazen: :)


nolofinve, так вот и сдыхатесь всего русского, попав в состав Польши. Чтобы избежать гражданской войны, на Украине нужен трансфер населения. Свидомых туда, русскоязычных сюда, между ними границу - и всем будет лучше. Вы ж помните, что западенщина - польские земли, отданные Украине аццким Сауроном-Джугашвили. Львов - польский город. Восстановим историческую справедливость! :D

Да, и надо подсчитать на досуге сколько в России украинцев и требовать второй государственный язык и украинских школ в Москве и Самаре))

Не _украинцев_, а _украиноязычных_. Да, мысль хорошая. Если в России есть регионы, где высок процент украиноязычных граждан, там могут быть и украинские школы, и второй региональный язык. Именно так я бы решала дело - цивилизованно, по-европейски. А не по-бандеровски. :) Если бы украинский и белорусский языки оказались под угрозой исчезновения, я бы приняла меры, чтобы их сохранить. Наш будущий подарок пшекам - не украиноязычные и тем более не украинцы, и не украинский язык, а русофобы и свидомиты.
04.07.2012 в 08:18

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
Nadia Yar, Увы, господа, не дождетесь)) Да, и России надо бы, чем постоянно протягивать руки на запад, оглянуться на восток. Мы с удовольствием подарим Китаю бывшие колонии Киевской Руси с Москвою вместе, а Сибирь китайцы возьмут и сами))
04.07.2012 в 10:04

rebellions are built on hate
Надя, а что значит ваше "в газенваген"? Я слышала, вы такая же еврейка, как и я. Употреблять такое... знаете, это говорит о вас еще хуже, чем о вас думают.
04.07.2012 в 10:31

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
Melwyn, Российские шовинисты национальности не имеют. Потому не обращай внимания. Это кстати еще раз доказывает, что звезда и свастика на красном равноценны суть. Да и двуглавый орел на триколоре недалеко от них улетел.
05.07.2012 в 04:38

Catilinarische Existenz
nolofinve, где Вы тут видите Россию? Почему Вы даёте ей советы так, как будто бы она тут присутствовала или же я могла бы ей что-то передать? Вы ведёте разговор не с абстракциями, а с человеком, который ничуть не менее украинец, чем Вы. Учитывая вероисповедание - более. Либо языковой вопрос на Украине будет решён разумным цивилизованным путём, как в Швейцарии и остальной Европе, и тогда страна не пострадает, либо будет гражданская война. Речь об этом, а не о Ване Брагинском, грядущей власти укров над миром и прочих выдумках, в мире которых Вам так уютно.

Расширенная форма

Редактировать

Подписаться на новые комментарии