І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
Те, що Росія застрягла в 40-х роках минулого століття і зараз плавно сповзає в тридцяті - видно всім. А от у нас доволі велику частину люду можна назвати - "наша проста середньовічна людина"
В середньовіччі - що б там не казав пан Генрик Сенкевич - патріотизму в сучасному розумінні не існувало, це поняття є ровесником пана Генрика.
Проста ж середньовічна людина:
- Знає тільки своє село (місто,цех, клан)
- Байдужа до того, хто при владі вище старости, або мера - аби годували і не дуже обтяжували податками.
- Байдужа то того, який "добрий герцог" займе місто, і виносить хліб-сіль кожному.
- Поливає лайном дійсно доброго, або слабкого герцога, однак, якщо герцог накаже висікти з десяток крикунів, починає його вихваляти за "сильну руку"
- Більше дивиться на релігійну різницю, аніж на національну.
- Легко переймає мову і закони чергового переможця
І вилізти з цього середньовічного болота важко, або й зовсім неможливо.
Біда в тому, що "наша проста середньовічна людина" має право голосу, хоча Ніцше рекомендував для неї батога.
В середньовіччі - що б там не казав пан Генрик Сенкевич - патріотизму в сучасному розумінні не існувало, це поняття є ровесником пана Генрика.
Проста ж середньовічна людина:
- Знає тільки своє село (місто,цех, клан)
- Байдужа до того, хто при владі вище старости, або мера - аби годували і не дуже обтяжували податками.
- Байдужа то того, який "добрий герцог" займе місто, і виносить хліб-сіль кожному.
- Поливає лайном дійсно доброго, або слабкого герцога, однак, якщо герцог накаже висікти з десяток крикунів, починає його вихваляти за "сильну руку"
- Більше дивиться на релігійну різницю, аніж на національну.
- Легко переймає мову і закони чергового переможця
І вилізти з цього середньовічного болота важко, або й зовсім неможливо.
Біда в тому, що "наша проста середньовічна людина" має право голосу, хоча Ніцше рекомендував для неї батога.