І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
Разів вісім уже починав "Гру престолів". Не йде, зараза...
Мабуть у мене щось з головою.
А от В. Рибакова - маньяка, шовініста і чорносотенця - читати буду books.rusf.ru/unzip/xussr_mr/rybakv30.htm, тому що пішло і добре пішло.
Я цьому ...диваку за "Справу незалежних дервішів" їжака б підсунув на сидіння письменницького стільця. Огидна книга. І майже всі книги цього циклу - огидні.
Людина, котра бажає, щоб її "вразумляли" різками - є мазохістом, імхо. діагноз виставлено, історію хвороби закрито
ЖЖ маніяка - для пам яті rybakov.pvost.org/ Люблю ворогів - вони, принаймні щирі)

@музыка: нема

@настроение: дістало все

@темы: літературне

Комментарии
27.03.2012 в 16:13

Мы не можем ждать милостей от судьбы, взять их у неё - наша задача
А серіал йде чи ні?
Я ось не можу Камшу читати, хоч всі її обожнюють
Рибакова - цього, про якого в пості - теж не можу :)
27.03.2012 в 16:21

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
tyelpelaure, І серіал теж... Відчуваю себе збоченцем - всі довкола хвалять цей цикл,а я ніяк не можу вчитатись.
Камшу не люблю. Прочитав дві перші книги - задля Ворона)) Третю так і не дочитав - знудився.
Рибакова читав багато - "Гравільот "Цесаревич", і весь цикл про Ордусь. Читав так - як читають історію хвороби. Настільки ця людина ненавидить прибалтів, українців, російських крайніх націоналістів, а також комуністів і нуворишів (ну цих хоч є за що)... І свою зненависть прикриває солодкавими словами про дружбу, мир, пацифізм (щось знайоме, ага))) При всьому тому у нього є стиль і певні приваби. Але чоловік - як один з його героїв - весь на злобу перетлів.
27.03.2012 в 16:24

Мы не можем ждать милостей от судьбы, взять их у неё - наша задача
nolofinve, Мартін достатньо специфічне читання - і не треба казати, що всі - у мене принайині двоє друзей-толкіністів, що ни читають і не дивляться фільм. А до Сапковського ти як ставишся?
Мене і на один роман Камши на вистачило.
А "Ордусь" - це де спільна російсько-китайська держава?
27.03.2012 в 16:35

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
tyelpelaure, Сапковський - це мій особистий ворог)) За те, що він зробив з ельфами. Моє ставлення до нього - тут www.diary.ru/~nolofinve-zp/p173892848.htm З подробицями.)
Ордусь - так, і при чому не тільки російськокитайська. Кордони Ордусі від Німеччини (Польша і Україна теж входять) до острова Тайвань. Близький Схід теж входить сюди (Ізраїль, частина Єгипту, Сирія, Іран і т.п.) Не пам ятаю тільки як щодо Індії)
Звичайно - це нереальний проект, щоб така Імперія протрималась до наших днів. Зрештою - це не стільки художній твір, скільки політичні декларації під маскою фентезі)
27.03.2012 в 16:44

Мы не можем ждать милостей от судьбы, взять их у неё - наша задача
Сапковський - це мій особистий ворог
Тоді дуже логічно, що ти не читаешь Мартіна - ті двоє, що його не читають, приблизно так само і до Сапковського ставляться. Вас троє, можна створювати парторганізацію :))))
27.03.2012 в 16:46

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
tyelpelaure, А що - цей Мартін теж ельфів мучить? В такому разі - мені напевне краще і не починати))
27.03.2012 в 16:50

Мы не можем ждать милостей от судьбы, взять их у неё - наша задача
nolofinve, ні, там ельфів немає взагалі
але той самий мрачняк та деградація всього світу, як і в Сапковського
27.03.2012 в 16:55

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
tyelpelaure, м-м, дійсно не люблю такого - і згоден з "товаришами по партії"))
Можливо саме тому ніяк не можу розпочати читання. Але я таки візьму себе в руки, вдягну скафандр - і почну занурення))
27.03.2012 в 16:59

Мы не можем ждать милостей от судьбы, взять их у неё - наша задача
nolofinve, а нащо?
27.03.2012 в 17:05

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
tyelpelaure, задля цікавості і вивчення історії хвороби. )) Тільки моя інтуіція відчуває, що я більше однієї книги не витримаю))
27.03.2012 в 17:26

Мы не можем ждать милостей от судьбы, взять их у неё - наша задача
nolofinve, там найтрешевий треш далеко не в першій книзі
перша спочатку просто нудна
27.03.2012 в 17:28

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
tyelpelaure, Тоді першу прогляну по діагоналі))
29.03.2012 в 12:23

Чого б це у Сапковського мрачняк ? Дуже колоритний веселенький стиль, з тонкими алюзіями на наш світ і деякі значущі події у ньому. Всі персонажі живі і середньовічно-реальні, а не рафіновано-пафосні. Ну, а ельфи... Він їх з індіанців "списав". Хто сказав, що толкіновське бачення ельфів є обов'язковим каноном ? Мартіна хочу подивитися - біглий перегляд одніє серії заінтригував.
А от писанину всяких "імперастів" не виношу на дух. Воно, звичайно, для росіян може і цілком нормально сприймається і, мабуть, в чомусь це правильно - вклдати у мізки громадянам, що країну чекає велике майбутнє, але для сусідів це буде однозначне лайно.
29.03.2012 в 12:30

Мы не можем ждать милостей от судьбы, взять их у неё - наша задача
Yksi Tahti, мені Сапковський теж здається "веселеньким". Тому я й Мартіна читаю. І навіть раджу - тим, хто читає Сапковського :) Але попереджаю: Мартін дуже полюбляє вбивати персонажів (в тому числі головних) в найнедоречніший момент.
29.03.2012 в 12:34

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
Yksi Tahti, Сапковський списав своїх сейдхе не з індіанців, а з українців. Я навіть здогадуюсь, хто з провідників УПА був прототипом Фаоільтіарни) Це нашим "скоя'таелям" з карпатських і волинських лісів не в образу а в честь.
А не люблю я Сапковського за інше. За те, що він дає вводну на перемогу сірості і бруду. Огидної "більшости", котра затоптує брудними чобітьми все витончене і гарне. При чому на користь цієї більшости перемога все одно не піде - вони будь-який палац розгородять на комунальні квартири, і будуть підсипати одне одному щурячої отрути в борщ, замість того, щоб збудувати собі по окремій хаті, а з палацу зробити музей, або і залишити його лорду, для презентації своєї країни))
Рибакова не люблю теж, хоча визнаю за ним наявність таланту))
30.03.2012 в 14:04

Сапковський списав своїх сейдхе не з індіанців, а з українців.

Звідки ти таке взяв ? :) Брильова плем'я Халет з українців списала на 100 %, а тут ніяких натяків навіть у зовнішності. Хоча доля індіаців і українців, що стали чужими на власній землі дещо схожа...

У Сапковського йдеться не про "огидну більшість", у нього червоною ниткою через все проходить ідея вибору "меньшого зла". Особливо, коли людина не здатна щось змінити в цьому світі. Для України як раз тема дуже злободенна :)
30.03.2012 в 14:19

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
Yksi Tahti, там збіги просто таки кидаються в очі. До натяків на співробітництво з Рейхом Ногродом і блискавок на одностроях (СС Галичина)
Брильова - наша дівчина, тому ПТСР дуже українізована книга, авжеж))
Меншого зла не буває, зло - воно і в Африці зло)
30.03.2012 в 17:04

Ну, там Рейх+СССР в одному флаконі то Нільфгард. А хіба там у ельфів були однострої ?
Зло є зло, це так, але спробуй доведи це юлеботам :). Але для світу Сапковського "меньше зло" цілком природнє.
30.03.2012 в 20:15

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
Yksi Tahti, Ага - переплутав. Нільфгард, а не Ногрод)) А однострої були. Чорні зі срібними стрілами))
Для Сапковського - "менше зло" це винищення ельфів, магії і панування сірості. Культ "звичайної маленької людини". Це і у Професора є, але гобіти Толкіна принаймні добрі, хоч і дурнуваті, а люди Сапковського в массі своїй - злобне стадо. Це - як на мене - наклеп на весь людський рід.
30.03.2012 в 21:10

а люди Сапковського в массі своїй - злобне стадо. Це - як на мене - наклеп на весь людський рід.
Якщо взяти середні віки, то воно так і було - а дії у Сапека проходять зовсім не серед компів і машин :). Та й зараз людей легко перетворити на стадо.
30.03.2012 в 21:27

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
Yksi Tahti, мені здається, що оповідки про жахи середньовіччя дуже перебільшені)
І люди по натурі своїй є все ж таки кращими, ніж у Сапковського. Інакше вони давно б перегризли одне одному горлянки.
30.03.2012 в 21:37

Мы не можем ждать милостей от судьбы, взять их у неё - наша задача
не можу мовчати
у Сапковського сторіччя десь 18, або навіть пізніше. Мінімум - 17, це ніяке не середньовіччя

читаю вашу дискусію і розумію, що тільки одному з вас варто читати Мартіна - Yksi Tahti. А nolofinve не раджу.
30.03.2012 в 21:47

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
tyelpelaure, У Сапковського - там різні країни на різному рівні розвитку. Нільфгаард дійсно на 18 вже тягне, а деякі місця - на середньовічну глушину)
От же противний я - як сказали, що це кактус, так вже навіть тягне його гризти)) :kaktus:
30.03.2012 в 23:02

Мы не можем ждать милостей от судьбы, взять их у неё - наша задача
nolofinve, деякі місця і в 21 сторіччі тягнуть на середньовічну глушину. Ногроді (чи як він там, місто де унірверситет) - теж 18 сторіччя, або навіть пізніше. Студентки чого варті тільки.

А їсти кактус хто ж заборонить - це добровільний процес :)
31.03.2012 в 17:29

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво голубе. Прямим проломом пам'яті в безмежність уже аж звідти згадуєш себе (с)
tyelpelaure, Не те слово :gigi:
01.04.2012 в 15:36

мені здається, що оповідки про жахи середньовіччя дуже перебільшені)

Дивлячись, що називати "жахами". Я мав на увазі загальний рівень "черні".
17 ст. ще вважається середньовіччам, точніше "пізнім середньовіччам". Новий Час починається з буржуазної революції у Нідерландах, тобто десь з 1700. .

Расширенная форма

Редактировать

Подписаться на новые комментарии
Получать уведомления о новых комментариях на E-mail